لفقفغق 1- موفقیت نامحدود در بیست روز
این کتاب که اثر آنتونی  رابینز است، بیست فصل دارد که به گفته ی نویسنده، هر فصل باید یک روز خوانده شود. این کتاب در حوزه ی موفقیت دارای تمرینات زیادی است.این کتاب در مورد راز های رسیدن به موفقیت در ابعادمختلف اجتماعی، آموزشی،فرهنگی و سلامت به گفت و گو پرداخته است.

 2- راز
کتابی بسیار مفید برای آنان که از زندگی خود راضی نیستند، راز است.نویسنده ی این کتاب راندا برن است که در مورد رازی صحبت می کند که قانون جذب نام دارد. بر اساس این قانون هر چیزی که ما به آن فکر می کنیم، برایمان اتفاق می افتد. افکار ما مانند فرکانس هایی هستند که به جهان هستی ارسال می شوند. و به صورت یک واقعیت و اتفاق وارد زندگی ما می شوند.

 3- چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد؟
مبنای این کتاب در مورد تغییر است و تغییر را به کسانی که نمی توانند تغییر کنند،می آموزد.نویسنده ی این کتاب اسپنسر جانسون است و به قول او، پنیر در این کتاب چیزی است که انسان دوست دارد آن را داشته باشد و برای بدست آوردنش تلاش می کند. مثل ثروت و... این کتاب از چهار شخصیت که دوتای آنها موش اند و دو تای دیگر انسان کوتوله اند تشکیل شده است که به دنبال پنیر خود هستند. قالب این کتاب داستانی است و در نهایت به نتیجه ی اخلاقی منتهی می شود.

 4- نه مرد موفق نود رمز موفقیت
این کتاب از مجموعه درس هایی است که نه نفر از بهترین کار آفرینان جهان به ما آموخته اند و هر کدام توانسته اند با ساخت یک یا چند ساختار فنی و یا اقتصادی ، گام های بلندی را در پیشرفت دنیای  مدرن بردارند. اغلب مردم شناخته شده هستند و بیشتر مردم از محصولات آنها استفاده می کنند.

 5- بیندیشید و ثروتمند شوید
در این کتاب که اثر ناپلئون هیل است، به مطالعه ی چهل میلیون نفر پرداخته شده است تا راز موفقیت آنان را دریابد. این کتاب در سیزده اصل که بیان کننده موفقیت های شخصی هستند، خلاصه می شود.هیل معتقد است که این اصول می توانند به هر کسی که دنبال موفقیت در هر زمینه نه فقط تجارت است، کمک کنند.